sobota 27. marca 2010

Mládež Třinec a okolie

Včera som sa vrátil z Třince, kde som bol pozvaný, aby som v piatok na mládeži hovoril na tému "Tichost-ovoce Ducha". Tí, ktorí ma lepšie poznáte, ste sa asi práve teraz pobavili. Verím, že v tomto stave zotrváte, keď Vám poviem, že v slovenskom preklade nie je v liste apoštola Pavla Galatským 5, 22-23 žiadny pojem tichosť. Pomocou viacerých prekladov a slovníkov som sa predsa len prehrýzol cez tento problém a v závere večera sme mohli všetci stáť v tichosti pred Bohom a rozmýšľať o svojej pokore (čo by mohol byť jeden z významov toho slova).
V sobotu sa zišli mládežníci z celého okolia na akcii "Boots up", hovorili sme o tom ako sa obuť a vystrojiť aby sme čo najlepšie vedeli evanjelizovať. Čo najlepšie svojím priateľom, rodine alebo kolegom povedať dobrú správu o tom, že Boh je reálny a že každého miluje. Pritom ale nechceme, aby to vyznelo ako klišé. Hovoril som zopár príbehov o možnosti svedčiť. Tie koniec koncov vychádzajú z každodenného života.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára