utorok 23. marca 2010

iSKejp 412, Michal a floorball


Uplynulý víkend som bol v malebnom mestečku Brezová pod Bradlom.
Z maličkej mládeže sa vykľul klub so 100 mladými ľudmi čo tam mesačne organizujú, volajú to iSKejp 412 klub. Tak som hovoril na tému "I have a dream" a zjavne znechuteným teenagerom som sa snažil vysvetliť, že Ježiš má pre každého väčší sen ako si vieme predstaviť. A aj im ponúka večnosť s Ním. Apropo, ako je to s Tebou, milý čitateľ?
Samozrejme v Brezovej som sa nezjavil len tak, išiel som tam na pozvanie Michala Kovára, nášho študenta ŠPM. On spolu s Jankom sú dvaja odvážlivci, ktorím záleží na mladých životoch a rozhodli sa investovať svoj čas, peniaze, pohodlie aby priniesli Jeho zvesť svojmu mestečku. Hrdinovia viery ako hovorí básnik.
V nedeľu som sa vybral k nim do kostola. Mal by byť zapísaný do Guinnesovej knihy, kedže teplomer vo vnútri ukazoval -4°C, zatiaľ čo vonku bolo okolo 12 stupňov. Niet divu, že 1600 miest je iba pozostatkom viery otcov a kostol je plný iba na Vianoce, inak sa tam sotva nazberá 90 ľudí.
Poobede sme si v útulnej klubovni zahrali stolný futbal -kalčeto, potom šli pozrieť miestny monument. Mohylu generála M.R. Štefánika je vidieť už z diaľky a výhľad zhora je ešte krajší! Večer som sa s Michalom vybral na floorball. Prehrali sme všetky 3 zápasy, ale na to že som to hral 2 krát som spokojný. Potom sme viacerí šli na čapovanú Vineu. Ech! Dobre to padlo!
Jedno dievča pri stole vravelo, že si myslí, že Boh neexistuje. "Hm, zaujímavé....nestretávam často ateistov. Môžem sa ťa niečo opýtať?" povedal som. Keď prikývla pokračoval som:" Čo sa stane keď zomrieš?" "Neviem, nič." Aj keď som musel po nejakej chvíli odísť, celá partia so záujmom počúvala, že som si istý a nie som sám, že Boh je živýa reálny, že mu na nás záleží a že tento život môže skončiť kedykoľvek. "Viem kam idem, a prajem to aj Vám." ukončil som rozhovor a utekal k autu aby sme stihli vlak.
Modlite sa prosím, za týchto ľudí, aby im to vŕtalo v hlave až kým nenájdu pokoj, ktorý dáva jedine On.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára