streda 9. decembra 2009

Mládež Bardejov & VBH Martin

Išiel som na víkend 27-29.11. domov aj keď teraz som doma už aj v Žiline. V piatok som konečne mohol zavítať na Klub 17:14, čo je náš dorast. Bol som rád, že asi 50% ľudí som nepoznal. Je to znamenie rastu. Už mi ostáva len dúfať, že tam stále budú ľudia, ktorí ich budú viesť ďalej vo viere. Zodpovední vedúci.
V sobotu som bol na mládeži, kde som spolu s chalanmi viedol chvály. Po dlhej dobe som vytiahol gitaru, Dávid basu, Robo bicie a Slavči sa pripojil tiež s gitarou. Nasvietili sme miestnosť, nachystali prezentácie, a s tým ako sme pustili vieoklip Passion s hudbou Majesty od Delirious? sme sa ponorili do Božej blízkosti. Bolo skvelé vidieť mladých ľudí ako hovoria so svojím Bohom, pýtajú sa Ho otázky a čakajú na Jeho vedenie pre svoje životy. Bol som rád, že som mohol byť toho súčasťou.
V nedeľu, trocha narýchlo, prišlo pozvanie na VBH (vysokoškolské biblické hnutie) v Martine. A to nie len také obyčajné pozvanie! Mal som si vziať výklad na časť biblickej knihy Jonáš 3,5-3,10. Pozreli sme sa na dva uhly pohľadu: a.) ja som Ninivčan,zachovám sa tak ako oni a oľutujem svoje hriechy? b.) som Jonáš, viem ľudom vo svojom okolí zvestovať zlé/dobré správy?
Perličkou bolo, že medici práve vyberali peniaze na Stromovicu a boli už v nálade, no práve keď klopali na naše dvere tak sme sa modlili. Páčilo sa mi ako Kamil otvoril dvere, gestikou im naznačil aby boli ticho a dodal, že sa práve modlíme. Nevedeli čo odpovedať.
Prenocoval som teda v Martine na intráku BŠ kde som študoval a tak som aspoň trocha zistil čím teraz žijú moji priatelia. Nemožem sa sťažovať, žeby som sa nudil. Dúfam, že aj Tvoj život je naplnený dobrými vecami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára