nedeľa 25. decembra 2011

Pekné Vianoce


Všetým Vám želám pekné Vianoce plné pokoja, milosti rodinnej pohody a do roku 2012 úspech v rodinnom aj pracovnom živote. Ďakujeme, že na nás myslíte vo svojich modlitbách a že v tom budete pokračovať aj počas nášho pobytu v Rusku. Všetky náležitosti sú pripravnené a ak Pán dá tak už o 2 dni letíme.
Veľmi ma pred sviatkami povzbudilo stretnutie mládežníkov zapojených do práce v bardejovskom spoločenstve. Všetci, ktorí pripravujú mládež, dorast alebo vedú skupinky...spolu takmer 40 ľudí. Spomenul som si na časy, keď sme boli na mládeži ani nie desiati. Mojim prianím je vidieť také ovocie po celom Slovensku.
Ďalšiu radosť som mal, keď ma 22.12. pozvali do Bardejova kázať a viesť chvály na Vianočnom Klube. Pozreli sme sa na starozmluvné proroctvá, ktoré sa v narodenom Ježišovi splnili.
Nech Vám radosť z toho, že Boh zostúpil na Zem, aby nás spojil s Ním naveky, prináša pokoj počas týchto sviatočných dní v kruhu blízkych.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára