streda 14. decembra 2011

Chystáme cestu do Ruska

Ahojte,
viacerí z Vás už vedia, že sa s Katkou chystáme do Ruska. 27.12-9.1 budeme pri Petrohrade pomáhať na mládežníckom tábore misionárovi Julovi Mattovi, jeho manželke Oľge a dcére Esterke. Veľmi sa na to tešíme.
Rusko je najväčšou krajinou sveta. Po dlhé roky tam vládol komunizmus a keď aspoň trocha sledujete súčasnú situáciu tak viete, že to tam nevyzerá ružovo. Hlavné náboženstvo je ortodoxné, alebo ak chcete pravoslávne. Menšinové cirkvi sú mnohokrát považované za sekty. Ľudia často hľadajú duchovno v nesprávnych veciach.
Ja som tam bol už dvakrát a pre Katku to bude premiéra. V práci budeme čerpať dovolenku a tak sme si povedali, že namiesto prepchávania sa vianočnými koláčmi a čumenia na telku skúsime trocha dobrodružstva a pomôžeme dobrej veci. Odkedy som tam bol prvýkrát, tak na tých ľudí často myslím. Mnohí z nich mali fascinujúce príbehy. Pamätám si chalana čo bral drogy, predtým ako uveril a vydal život Ježišovi.
Finančne sa nám podarilo pokryť náklady na cestu, víza, bývanie... aj vďaka sponzorom. Chcem poďakovať Klubu31 z BA, ECAV BJ, Gajdošovcom, Zuzke S., Dávidovi S. za ich ochotu. Ak však chcete byť súčasťou tohto diela a podporiť prácu v Rusku kontaktujte ma. Naše náklady sú pokryté, ale radi by sme podporili prácu tam ako sa len dá. Zároveň Vás chcem poprosiť a vyzvať, aby ste boli našou modlitebnou oporou počas celej doby pobytu.
Vždy som rád pozeral cestopisy a dúfal, že raz sa dostanem na odľahlé miesta našej planéty. Boh videl túto túžbu a aj napriek tomu, že som dosť mladý som pocestoval niekoľko krajín. To čo do mňa vložil keď ma stvoril môžem využívať na Jeho slávu. Viem, že pre Neho nič nie je nemožné!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára