štvrtok 23. júna 2011

INSIDE Games Trnava

Môj priateľ Jožko Grexa ma oslovil, či by som neprišiel prispieť do programu na tohtoročné INSIDE Games v Trnave. Bol to skvelý čas s priateľmi pri športoch. Hovoril som na tému "Viac ako hra". Skutočne, život je viac ako hra! Sú isté zápasy v našich životoch, kde potrebujeme vyhrať. Sami to ale nedokážeme. Biblia vraví, že všetci zhrešili a nemajú slávy Božej a že odmenou za hriech je smrť. Ale Boh tak miloval svet, že dal svojho jednorodeného Syna, aby každý kto uverí v Neho mal večný život.
Spolu s vyše 150 mladými ľuďmi z bratislavského a trnavského kraja sme sa zamýšľali nad tým, že v zápase o život a smrť potrebujeme Ježiša Krista.
Modlite sa za nich a môžete myslieť na mňa, keď budem tento víkend v Krajnom na inej športovej akcii, JK Games, mať podobný príhovor. Ďakujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára