streda 6. apríla 2011

Ako bolo na KPM 2011

V skratke by som povedal "Výborne". Asi chceš počuť viac. Hlavnou témou bolo Drž sa zubami nechtami....Božieho Slova. Celé KPM bolo o Biblii - ako ju čítať, ako si to užívať, ako z nej vyťažiť čo najviac, ako jej porozumieť aj ako ju aplikovať v každodennom živote. Krásne to bolo doplnené o svedectvá čerstvo veriaceho dievčaťa, muža v strednom veku, ktorý študoval Bibliu do špiku aj 82 ročného uja Ľuda, ktorý vravel, ako k nemu Slovo prehováralo v životných situáciach. Bol som povzbudený. Sobotný večer bol zameraný na to, aby sme vzali Božie Slovo na miesta, kde ešte nie je. To môže znamenať tvoju rodinu, kamošov v meste, ale aj iné krajiny. Možno krajiny, ktoré majú spoločnú históriu so Slovenskom. Krajiny bývalého ZSSR. Videl som, ako sa tam Boh dotýkal ľudí, plakali, modlili sa a rozmýšlali spolu s Zinzendorfom (vygoogli si ho, je to fascinujúci príbeh) nad výzvou pri istom obraze Ježiša "Toto som ja urobil pre teba, čo urobíš ty pre mňa?" Som presvedčený, že táto generácia bude robiť veľké veci pre Ježiša. Začnú od seba a prinesú Krista do uší, ktoré ešte nepočuli, že Boh zomrel aj za nich. Teším sa, lebo prvá odpoveď e-mailom už prišla. Jedno odvážne dievča chce ísť do centrálnej Ázie. Urob niečo aj ty, milý priateľ, čitateľ. Teraz. Modli sa, choď a hovor, čo Boh urobil v tvojom živote!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára