pondelok 9. augusta 2010

Hurááá, budeme spolu!


Milá Katka,
som Pánu Bohu veľmi vďačný, že mi dal do života práve Teba. Som rád, že sa ma snažíš pochopiť, čo nie je vždy ľahké. Je to tak, sme iní. Žena a muž.
Taktiež veľmi dobre rozumieš tomu čo je to služba pre mládež a si mi v tomto oporou, teším sa na to všetko čo je ešte pred nami.
V tebe vidím vypočutú modlitbu za dobrú manželku. Peknú, veselú, inteligentnú, šikovnú aj veriacu. Ďakujem Ti. Tvoj Jany.

Drahí priatelia, podporovatelia, modlitebníci. Chválim Boha za to, že mi dal do života ľudí ako ste vy. Cítime Vaše modlitby každý deň, prosím neprestávajte. Práve teraz to veľmi potrebujeme. Premýšľame nad spoločnou budúcnosťou, nad ďalšími krokmi a sme radi, že ste v tom s nami. Odteraz na všetky starosti aj radosti budeme dvaja. Tešíme sa na to.
Veľkú radosť nám urobíte aj tým, keď prídete v náš veľký deň 28.8.2010 do Košíc do Evanjelického kostola na Mlynskej ulici. Začíname o 13.00 hod. "Toto je deň, ktorý učinil Hospodin:jasajme a radujme sa v ňom!" Žalm 118,24

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára