štvrtok 3. júna 2010

Posledná Škola pre Pracovníkov s Mládežou


Kde niečo končí, má možnosť začať niečo nové. Po nádhernom roku strávenom s lídrami mládeží z rôznych kútov Slovenska sme slávnostne ukončili ŠPM.
Rozmýšľal som nad tým, čo priniesla táto škola mne. Hneď mi napadla Katka, moja snúbenica, čo je veľký prínos :) a kde inde kresťan má hľadať ak nie medzi aktívnymi kresťanmi.
Okrem toho som mohol porozumieť lepšie teologickým otázkam, Biblii, chválam, pozerali sme na to akú stratégiu použil Ježiš pri svojom pôsobení, skúmali sme rôzne modelové situácie, ktoré hovoria čo-to o našom charaktere a všetko to bolo zamerané veľmi prakticky a kreatívne.

Tento rok som sa na to mohol pozrieť z druhej strany. Koľko úsilia, času, skúseností a lásky za celým týmto programom je. Verím, že toto si odnášajú aj tohtoroční študenti.
Najviac času som strávil s Milošom, ktorému som bol mentor. Mal som možnosť zažiť ich mládež a vidieť ho v akcii. Je v ňom veľký potenciál a pre mňa je veľkým povzbudením.
Boli sme všetci spolu v Rumunsku a to nás akosi spojilo. Pripájam pár fotiek ako sme pracovali.
Teraz 20 mládeží má pracovníkov, ktorí sú v mnohých oblastiach ďalej ako pred rokom a to je iba začiatok.
Možno ty sám, alebo niekto koho poznáš potrebuje takéto povzbudenie a načerpanie v službe. Ľudia v Kompase radi pomôžu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára